חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדשנות עיצוב פנים ומוצרי צריכה עם הדפסת תלת מימד

Xuberance משרד לעיצוב מוצרים השוכן בבייג’ינג, סין, מנצל את טכנולוגיית ההדפסת תלת מימד לייצור רהיטים ואביזרים ייחודיים. Xuberance מכתיבים מסלול עיצובי חדש המשלב קיימות וחופש עיצובי יוצא דופן באמצעות מדפסות תלת מימד בקנה מידה גדול מבית BigRep.

משיטות כיפוף עץ עם אדים במאה ה-19 ועד הזרקת פלסטיק במאה ה-20, התקדמות בטכנולוגיות ייצור מרחיבים באופן עקבי את האפשרויות להתבטאות יצירתית. מעצבי מוצר מחפשים לחדש ולמתוח את גבולות האומנות שלהם עם טכנולוגיות פורצי דרך המאפשרות להם לתמוך בחזונם.

במאה ה-21, משרדי עיצוב כמו Xuberance מוכיחים שיש מקום לחקור ולדון ברעיונות חדשים, ובכך מאפשר דמיון ללא גבולות למעצבי מוצר בזכות טכנולוגיית הדפסת תלת מימד.

Xuberance יוצרת עיצובים מורכבים, מתוחכמים וקלי משקל באמצעות הדפסת אובייקטים בתלת מימד ממודלים דיגיטליים. העיצוב נע בין רהיטים לאביזרי אופנה, ומייצגים עידן חדש של אפשרויות יצירתיות באמצעות ייצור דיגיטלי.

אובייקטים מהיבט עיצובי

עם מוצרים כמו מנורת Cloud המודפסת בתלת-ממד, מנורה שזיכתה את הצוות בפרס היוקרתי SaloneSatellite בשבוע העיצוב של מילאנו בשנת 2015, פיתחה Xuberance שפה עיצובית ייחודית; שפה הקשורה באופן בלתי נפרד לתהליך הדיגיטלי של הדפסת תלת מימד.

הצורות האורגניות והמורכבות של מוצריה המודפסים בהדפסה תלת מימד כל כך ייחודיות, עד שהן כמעט בלתי אפשריות לשחזור עם שיטות ייצור קונבנציונליות כמו תבניות.

“ההדפסה בתלת מימד מהווה את עמוד השדרה של כל תהליך העיצוב והייצור שלנו” אומרת ליירה וואנג, מנכ”לית Xuberance.

“המעצבים שלנו יכולים לתרגם את עיצוביהם הדיגיטליים למוצרים פיזיים בעזרת מדפסות תלת מימד כמו של BigRep. זה מציע חופש עיצובי יוצא דופן תוך מתיחת גבולות של מה שאפשרי מבחינה טכנית.”

הדפסה תלת מימד בקנה מידה גדול יוצרת אפשרויות עיצוב ייחודיות

למרות שהדפסה תלת מימד שימשה במקור לייצור חלקים ספציפיים, Xuberance הייתה אחת החלוצות שהשתמשה באמצעי זה ככלי עיקרי לייצור מוצרים שלמים מהיסוד.
היכולת להדפיס מוצרים גדולים יותר כמו כיסאות ושרפרפים עם מדפסות תלת מימד כגון ONE ו-STUDIO של BigRep אפשרה ל-Xuberance להתמקד בבניית הנישה העיצובית שלה. המוצרים המתקבלים לא רק חזקים, עמידים וקלים, אלא גם עיצובים ייחודיים.

“ההדפסה בקנה מידה גדול השפיעה בצורה טרנספורמטיבית על היכולת הכוללת שלנו ליצור עיצובים ייחודיים,” ממשיכה וואנג. “המדפסות בקנה מידה גדול שלBigRep הן גורם מכריע בכך, ומאפשר אפשרויות חדשות על ידי צמצום זמן ועלויות.”

כפי שניכר במוצרים של Xuberance כמו כיסא ה-“Madame Butterfly” – כיסא מודפס בהדפסה תלת מימד המורכב מחלק יחיד עם דפוסים עדינים ומורכבים. המדפסות תלת מימד של BigRep מאפשרות ייצור אובייקטים גדולים תוך שמירה על העיצוב המורכב.

“הדפסה עם שני ראשי הדפסה (Dual extrusion) של BigRep מציעה יתרון מכריע באיכות ההדפסה המדויקת שלה. אנו כעת מסוגלים לתרגם בנאמנות את הקומפוזיציות של המעצבים שלנו למוצרים מוגמרים של Xuberance מבלי לאבד מהמורכבות של העיצוב המקורי” אומרת וואנג.

מענה לביקוש הלקוחות

בניגוד לייצור מסורתי, שבו שינויים דורשים שינויים בתבניות או התאמות בכלים, Xuberance הקימה את העסק שלה סביב הגמישות של הדפסת תלת מימד, מאיטרציות מהירות ועד עיצובי מוצרים סופיים.

זה לא רק איפשר לצוות לבטל את הזמן והעלויות הכרוכים בהתאמות פיזיות, אלא גם מרקם, מבנה או צבע ניתנים לביצוע במהירות בהתאם לדרישות הלקוח.

הדפסת תלת מימד בכלכלה המעגלית

תעשיות עיצוב מוצרים ורהיטים הוכתבו על ידי פרקטיקות לא ברות קיימא, במיוחד עם פלסטיק שאינו מתכלה וחומרים אחרים. אבל Xuberance מוכיחה שמוצרים המודפסים בהדפסה תלת מימד מצאו את מקומם בכלכלה המעגלית עם בחירת החומרים שלהם.

עם מערכת החומרים הפתוחה של BigRep, Xuberance יכולה לבחור את החומרים המתאימים לה בהתאם לדרישות של כל עיצוב, ולהגדיר פרמטרים להדפסה עבור כל דגם גיאומטרי.

בנוסף לציטוט המתייחס לחוטים PRO HT ו-ASA של BigRep כמצוינים מבחינת הרכב החומר שלהם ותכונות ההתנגדות לחום, וואנג גם הדגישה את החשיבות של התכלותם בחיזוק האתוס של החברה.

עתיד מלא באפשרויות מודפסות בתלת מימד

על ידי אימוץ טכנולוגיית הדפסה תלת מימד, Xuberance הוכיחה שאפשר ליצור מוצרים מדהימים ומותאמים אישית תוך כדי סלילת דרך לעתיד יותר בר-קיימא בעיצוב. וואנג מאמינה שהמדפסות בקנה מידה גדול של BigRep מהוות יסוד להשגת חזון החברה.

“ישנה אמרה סינית עתיקה” מסכמת וואנג, “‘כאשר אחים מאוחדים למטרה, כוחם יכול לחדור דרך מתכת’. אנו מאמינים בעתיד של הדפסה בקנה מידה גדול, ונעבוד יחד עם BigRep כדי להשיג פיתוח גדול זה.”

בזמן ש- Xuberance ממשיכה לחקור אפשרויות יצירתיות חסרות תקדים בטכנולוגיות הדפסה תלת מימד, המעצבים שלה מפתחים גישה חדשה שנוצרה סביב הרצון להדגיש את הצורה והיופי האורגני.

גישה זו מהדהדת אמת היסטורית: צורה אינה מכתיבה פונקציונליות, אלא על ידי הכלים והטכנולוגיה הזמינים למעצב בזמן נתון. עם הכלים של הדפסה תלת מימד העומדת לרשותה, Xuberance נמצאת בחזית של הגדרת אפשרויות עיצוב מוצר.

תפריט נגישות

Get our Catalog

השיגו את הקטלוג שלנו