חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדפסת סיליקון בתלת מימד עם המדפסת F-NIS

Sygnis בחנו תפס המודפס באמצעות המדפסת תלת מימד F-NIS עם זרוע רובוטית וביצה. במקרה זה, נבחנה היציבות והרכות של החומר כדי לא לפגוע במטען העדין. ההחלטה לבחון את היכולות הטכנולוגיות של המדפסת תלת מימד F-NIS נבעה מהיכולת המרשימה שלה בקרב הקהל המדעי, שהפך אותה לנכס יקר ערך לקידום תחום הרובוטיקה הרכה.

הפוטנציאל של הדפסת סיליקון בתלת מימד באמצעות המדפסת תלת מימד F-NIS ממשיך הרבה מעבר לגבולות המחקר האקדמי. פוטנציאל זה מהווה שימוש מעשי בעולם הדינמי של הרובוטיקה הרכה, שבו מגוון רחב של גריפרים ומניפולטורים הוא חיוני לאופטימיזציה של תהליכים תעשייתיים שונים.

השילוב של טכנולוגיית המדפסת תלת מימד F-NIS עם זרוע רובוטית יוצר סינרגיה מרתקת באמצעות ניסויים קפדניים עם ביצה, Sygnis שופכים אור על הפוטנציאל העצום של שילוב זה בכך שהם מנווטים בזהירות בין הקו הדק שמבטיח אחיזה יציבה של מטען שביר לבין שמירה על צורתו הטבעית.

בעת שרובוטיקה רכה חוקרת תחומים חדשים עם הדפסת סיליקון בתלת מימד, טכנולוגיית המדפסת תלת מימד F-NIS הרב-תכליתית משמשת כזרז להתקדמות מדעית ומאפשרת פתרונות חדשניים בייצור תעשייתי. שילוב המדפסת תלת מימד F-NIS ורובוטיקה רכה סוללים את הדרך לחקר נגיש, גמיש ומהיר.

צור קשר לקבלת מידע נוסף

תפריט נגישות

Get our Catalog

השיגו את הקטלוג שלנו