חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לחשוב קדימה עם גימור אוטומטי לחלקים מודפסים

Somfy הינה יצרנית גלובלית של בקרות אוטומטיות לבתים ולמבנים. החברה מספקת תריסים אוטומטיים והגנה סולארית, וילונות, מוצרי בקרת גישה, מוצרי אבטחה ומוצרים לבית חכם. הדחף הטבעי שלהם לחדשנות הוביל את Somfy לאמץ לאחרונה את תחום הייצור בהוספה כחלק מתהליכי ייצור האבטיפוס שלהם.

במחלקת האבטיפוס הפנימית של החברה הותקנו לאחרונה מדפסות פוטופולימר מבית 3D Systems דגם Figure 4® Modular. מדפסות אלו ידועות ביכולתן להרחיב את הפעילות לייצור אבטיפוס לאותו יום. עד כה, Somfy כבר השיגה גמישות רבה יותר בתהליך ייצור אבטיפוס בכך שהם יכולים לבצע מספר איטרציות עיצוביות במהלך פיתוח המוצר במהירות רבה יותר.

תיאור: חלקי DLP

כמובן, ייצור בהוספה כולל בתוכו יותר מאשר תוכנה לעיצוב ולהדפסה. כאשר המעבדה החלה לעבוד עם מדפסות תלת ממד מתקדמות, הם ידעו שרוב הפתרונות גימור להסרת השרף לא יצליחו לעמוד בקצב הייצור הרצוי ובזרימת העבודה היעילה שלהם.

עבור Somfy, חברה שמקדישה חשיבות רבה לקיימות, בריאות ובטיחות, אלכוהול איזופרופיל (IPA) כלל לא נחשב כאופציה להסרת שרף IPA .ידוע בתכונותיו המזיקות לסביבה כמו לחץ אדים גבוה, סיכון דליקות גבוה ואורך חיי מדף קצר, כל אלה תורמים לסביבת עבודה בלתי נעימה.

כדי לשמור על התנהלות זרימת עבודה באופן חלק ולמנוע את הסיכונים והחששות הקשורים ל-IPA, פנתה Somfy לחלוצי הפתרונות גימור אוטומטיים להסרת שרף .Post process technologies לאחר הערכת הצרכים הייחודיים שלהם Postprocess התאימה ל- Somfy את DEMI 430 פתרון גימור אוטומטי המשתמש בחומרי ניקוי קנייניים של המותג ובטכנולוגיית Submersed Vortex Cavitation (SVC) המוגנת בפטנט להסרת שרף ותמיכה בצורה עקבית.

הודות ליעילות המערכת של PostProcess ,Somfy הצליחה להגדיל משמעותית את נפח ייצור האבטיפוס שלה. המעבדה מעבירה כל יום כמה קבוצות חלקים ב- Demi 430 ובכך מתאפשר להם להשתמש במדפסות הנוכחיות בצורה המרבית להשגת פרודוקטיביות אופטימלית.

עם יעילות הפתרון המלא של Somfy ,PostProcess מתכננת להוסיף מדפסות תלת מימד נוספות למערך שלה ולהמשיך להתרחב ללא עיכובים בשל גימור לאחר הדפסה. עם בחירתה בפתרון של Somfy , Postprocess הנחילה במעבדתה תפוקה גבוהה, עקביות מרשימה וסטנדרטים גבוהים של בטיחות.

בנוסף Somfy ,יישמה פרואקטיבית חיסכון משמעותי ותהליך גימור בר-קיימא בזכות אורך חיי החומר של Postprocess שנמשך עד פי 6 יותר מאשר IPA.

אורך חיי מדף זה מצמצם את הצורך בהחלפת חומרי ניקוי תכופה – תהליך יקר שגורם להשבתת מכונה ולסיכון מוגבר לתאונות עבודה.

פיליפ בנדל, מנהל מעבדת האבטיפוס של Somfy מדבר על היתרונות של הטמעת DEMI 430 ואומר: “ה-DEMI 430 הינו משב רוח מרענן במעבדת הייצור בהוספה.

זה מרגיע לדעת שהפתרון הזה מאפשר לנו את ההזדמנות לגדול ולהתרחב תוך שמירה על הסביבה הבטוחה והבריאה ביותר עבור העובדים שלנו.

התרשמנו כבר מהרמה הגבוהה של התמיכה האישית שקיבלנו מצוות PostProcess ואנחנו מצפים להמשיך להתנסות בשרפים חדשים מבלי לדאוג שהתהליך גימור יאט אותנו”.

תפריט נגישות

Get our Catalog

השיגו את הקטלוג שלנו